- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Afacerea Fotbal a scazut cu 63%

29 Jul, 14:14 • Redactia DailyBusiness

Fotbalul este o afacere de mare anvergura. Foarte multe firme investesc bani in acest sport, cu scopul de a-si promova imaginea. Companiile platesc sume importante pentru ca numele lor sa apara pe tricourile jucatorilor, pe un panou publicitar aflat in fata tribunei sau intr-un clip TV din timpul meciului.

Cer scuze cititorilor care se vor intreba ce rost au frazele de mai sus. Se pare insa ca unii dintre cei implicati in fenomen au uitat de aceste mecanisme, sau pur si simplu le ignora.

Meciurile primei etape din Liga I au putut fi urmarite de numai 2,2 milioane de telespectatori, circa o treime din totalul abonatilor la televiziune prin cablu, care se cifreaza la 6 milioane de persoane. Nu mai insist cu detalii despre conflictul dintre trusturile TV implicate in transmiterea meciurilor, pentru ca subiectul este destul de discutat pe toate canalele de specialitate.

Audienta potentiala pentru companiile care isi fac reclama prin fotbal a scazut cu 63% fata de situatia in care partidele puteau fi vizionate de toti abonatii. Managerii acestor companii au motive sa se gandeasca la reducerea bugetelor alocate celui mai iubit sport.

Poate ca din etapa a patra sau a cincea, lucrurile se vor imbunatati si sprinturile, driblingurile, suturile la poarta vor fi transmise si prin intermediul acelor societati de cablu TV care acum nu au aceasta posibilitate. Pana atunci, nu e timp de cearta si „pasat” responsabilitati. In acest moment, toti cei care castiga din fotbal sunt in pierdere.

Urmărește Daily Business pe Google News