Am ramas trist impresionat de iesirea atat de negandita a lui Teo de la Prima Tv.
Ca un om care a lucrat aproape trei ani alaturi de ea la matinalul Antenei pe vremea cand depasea absolut orice in rating, ma simt foarte apropiat de ceea ce poate insemna Teo in televiziunea romaneasca.
Nu pot sa inteleg de ce Teo nu vrea sa evolueze!
Teo, Mircea si Alex(Oreste) sunt trei oameni pe care i-a facut vedete formatul „Dimineata Devreme” de la Antena 1.
Toti trei au facut cariere solide pe cont propriu. Dar iata ca au ramas in joc Mircea Badea si Oreste care s-au impus prin evolutie personala si personalitate.
Teo se incapataneaza sa nu creada in fortele proprii. De aceea nici nu sta singura in fata camerei si are nevoie de o „tanta” care ii ridica la plasa glume ieftine.
Teo sta langa oameni care ii spun ca e buna, cand nu e buna. Teo accepta facilul cand ea nu este facila.
Teo are in mana un as pe care nici o vedeta feminina de televiziune nu il are. Este o femeie pe care o pot admira fara invidie toate celelalte femei.
Mihaela Radulescu este „o sexuala”, Andreea Marin a ramas o „senzuala”, dar cea din urma evolueaza catre mesaj si televiziune de substanta.
In comparatie, Teo se poate apropia de Oprah. Dar Oprah este o personalitate, nu o jucarie care canta la masa cui cere.
Teo poate fi pe locul unu oricand. Fara circ.
Teo este o afacere pentru cine stie sa managerieze o afacere de calibrul ei.
Cateodata ar trebui sa te gandesti ca un brand puternic trebuie sa se alature numai unui alt brand puternic.
De aceea, si Angelina Jolie daca vine la Prima tv si face emisiune, in doua sezoane ar perima-o.
Si asta nu din cauza exclusivia a uneia din parti, dar Prima Tv nu poate scoate banii pe brandul Teo pe care i-ar scoate Pro-Tv-ul pe acelasi tip de emisiune. Si asa devine „prea scumpa”.
Cel mai bine a facut Horia Brenciu.
Cand a considerat ca a ajuns prea bun pentru ce ar putea sa ii ofere televiziunea romaneasca, a disparut.