Zilnic, primesc articole de pe diverse siteuri. Imi place sa citesc ce au altii de spus. Imi plac titlurile. Ca esenta a continutului. Ca prima intalnire cu cel din fata tastaturii, cu gandurile, emotiile, capacitatea lui de sinteza.
M-am educat sa nu judec, sa incerc sa inteleg puncte de vedere diferite de ale mele, ca semn de pretuire a unicitatii. Totusi, din cand in cand ma las purtat de val. Si imi ofer dreptul reactiei alergice.
Azi mi s-a pus pata pe articolele gen Totul despre… dupa punctele astea am intalnit tot felul de cuvinte precum Vanzari, Marketing, Resurse Umane, Interviu, Curriculum Vitae, etc.
„Hei, nu te grabi cu judecata, vezi mai intai ce are omul de spus!”.
De fiecare data, acelasi film: deschid articolul, il citesc, il recitesc (uneori am impresia ca inteleg mai greu, alteori sunt sigur ca nu inteleg mai nimic!) si imi dau seama ca „Totul despre..”, nu e de fapt Totul despre…
O fi o strategie de marketing, dar una nefericita, pentru ca simtindu-mi pacalite asteptarile, voi trece peste articolele gen „Totul despre…” si peste autorii lor.
Dragi autori de „Totul despre…” , nu mai contati pe clickul meu!