- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Software

Bill Gates si brandul de tara

23 Jan, 00:44 • Redactia DailyBusiness

Vizita lui Bill Gates la Bucuresti inseamna pentru lumea de business cam ce au reprezentat concertele lui Michael Jackson in anii ’90 pentru showbiz-ul romanesc: dincolo de „stirea”in sine, o lovitura de marketing.

Windows Vista pentru consumatori se lanseaza simultan in intreaga lume la finalul lui ianuarie. Presa scrie ca marile lanturi de retail din SUA se asteapta la „hoarde” de fani gata sa le ia rafturile cu asalt in dimineata lansarii (cu toate ca, admit analistii, entuziasmul cumparatorilor nu-l va egala pe cel de acum 12 ani, cand a fost lansat Windows 95). Este pentru prima oara cand Microsoft lanseaza simultan noi versiuni de Windows si Office. Si, cu toate astea, Bill Gates se va afla unde? In Romania, la Bucuresti.

E drept ca Gates va veni, probabil, nu doar pentru a zambi frumos fotografilor ci si pentru a pune la punct unele parteneriate cu guvernul Romaniei din care Microsoft va avea, of course, de castigat. Insa vizita lui Gates, care ca orice filantrop nu face gesturi gratuite, ne confirma de fapt ca am intrat pe lista tarilor cu adevarat interesante pentru marii jucatori din IT. O campanie de marketing cu costuri scazute, care ar trebui sa atraga noi investitii de sute de milioane de dolari catre Romania.

Urmărește Daily Business pe Google News