- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro

Business Travel in 2009

17 Nov, 14:45 • Redactia DailyBusiness

In urma unui studiu comandat de US Travel Association pentru operatorii de business travel, rezulta ca in primele 6 luni din 2009 cheltuielile companiilor in domeniul calatoriilor de afaceri au scazut in medie cu aproximativ 12% fata de primele 6 luni ale lui 2008.
De asemea pierderile inregistrate in lunile ianuarie si februarie 2009 se ridica la 1.9 miliarde USD, pierderi provenite in special de anularea plecarilor si a evenimentelor de tip corporate.

Adam Sacuri, managing director al Oxford Economics, a explicat ca „Acest studiu arata ca nu toate reducerile de cheltuieli sunt reduceri inteligente. Cand companiile aleg sa reduca bugetele lor de calatorie, exista consecinte negative pe care le putem cuantifica acum, in termeni de venituri pierdute si de crestere a profitului”

Cu alte cuvinte aproximativ 40% dintre clientii potentiali sunt convertiti in clienti noi printr-o abordare personala calatorind dintr-o locatie in alta, pe cand media de conversie ar fi de doar 16% in conditiile in care companiile aleg sa renunte la deplasarea oamenilor preferand astfel sa reduca costurile de travel.

Desi acest studiu a fost facut pentru piata din America si se aplica doar partial in Romania, consider ca ideile generale merita a fi analizate.

Voi ce spuneti?

Urmărește Daily Business pe Google News