- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro

Cand moartea unui francez costa 40 mil. euro

30 Oct, 13:26 • Redactia DailyBusiness

Compania France Telecom va aloca 1 miliard de euro pentru ridicarea moralului angajatilor, dupa ce 25 dintre acestia s-au sinucis, pe fondul crizei economice mondiale.

Daca suma este direct proportionala cu numarul deceselor intervenite astfel, rezulta ca moartea unui francez, in contextul dat, costa 40 milioane de euro.

De ce au decis acei oameni sa isi curme vietile – iata o problema pentru psihologi, sociologi, specialisti in resurse umane. E posibil ca ei sa fi suferit presiuni insuportabile la locul de munca. Dar e posibil, cel putin teoretic, si un sir de coincidente – de exemplu toti cei 25 au avut probleme sentimentale, ori au fost influentati de o secta religioasa.

In mod cert insa, France Telecom a incasat o puternica lovitura de imagine. Iar acum incearca sa atenueze efectele acestei lovituri, cu miliardul de euro. Evolutia vanzarilor din perioada urmatoare, ca si aparitia (sau absenta) unor noi stiri despre personalul companiei ne vor spune daca banii au fost cheltuiti cu folos.

Urmărește Daily Business pe Google News