- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Internet/New Media

Ce invatam din esecul televiziunilor online BrainTv si EvoTv

25 Jul, 16:06 • Redactia DailyBusiness

Esecul business-urilor BrainTv si EvoTv este de fapt mai putin tragic decat scrie in legea falimentului. Dar, oricum, contine cateva invataminte.

In afacerile din online nu merge orice, oricum. Pozitionarea, marketing-ul, promovarea si executia sunt la fel de importante ca in orice business offline, altfel te trezesti ca ramai brusc ori fara bani, ori fara oameni, ori fara idei.

Acuratetea cu care aduci ideea originala de pe hartie in realitate face diferenta. Asta daca ideea a fost buna in primul rand. Si chiar daca proprietarii celor doua televiziuni au unele indoieli, eu spun ca ideea de televiziune online n-are in sine nimic gresit.

– Sa nu uitam zicala americana „Orice milionar a falimentat cel putin 3 business-uri”. Experienta celor implicati in aceste proiecte le va folosi lor si va folosi unei piete a contentului video online abia in formare. Depinde de ei sa-si analizeze cu sinceritate greselile si sa puna la treaba ce-au invatat in proiecte mai bune.

– Alte proiecte similare, probabil cu presiuni mai mici pe costuri, nu par sa aiba probleme. Vom vedea ce mai urmeaza pentru ca, am o banuiala, grosul proiectelor video online de-abia acum urmeaza.

Urmărește Daily Business pe Google News