… asa e vestea proasta pentru multe companii – adica consumatorul individual are acum mult mai multa putere decat avea in trecut, parerea lui conteaza mult mai mult si asta poate chiar sa dea un business peste cap.
Exemple recente sunt destule, insa nu are rost sa ne apucam aici sa nominalizam, parerea unui consumator suparat care a fost calcat in picioare poate sa ajunga foarte usor la urechile altor cateva mii de prospecti, asta fara sa facem referire la repercusiunile nasoale ale unei vizite de la Protectia Consumatorului.
Asadar, avem bloguri pe care clientii isi spun parerea sau comenteaza , avem clienti din presa, avem autoritati si institutii menite sa protejeze consumatorul si avem word of mouth – de aceea fiecare client nemultumit este ca si o bomba cu ceas gata sa explodeze.
Insa clienti suparati avem fiecare destui. Ce facem? Poate cineva sau ceva sa salveze situatia? Experienta si bunul simt im spun ca un client suparat va incerca intai sa se adreseze firmei pentru a-i remedia problema, si abia apoi, daca situatia nu se indreapta sau nici macar nu este bagat in seama, va incerca sa se razbune pe compania care il supara. Asadar, haideti sa incercam sa investigam si rezolvam problemele clientilor, pana nu se intorc impotriva noastra.
Recomand www.kazare.ro – Oferte turistice din Romania