„Saptamana viitoare vom face niste oferte concrete pentru vanzarea Rapidului”, a declarat George Copos intr-un interviu acordat DailyBusiness.ro si publicat in ziua de 6 iulie.
O declaratie foarte interesanta, mai ales ca omul de afaceri a vorbit la plural. Clubul de fotbal in cauza este unul singur – Rapid Bucuresti, iar actionarul sau principal, tot unul singur – chiar George Copos. Astfel ca „vom face” si „niste oferte” suna misterios in context.
Scurgerea timpului a amplificat misterul. Din 6 iulie si pana azi, au trecut mai bine de 4 saptamani, dar in mediul de business nu s-a auzit de nicio oferta pentru vanzarea clubului Rapid. Abia ieri, intr-unul din ziarele de sport, a aparut informatia ca George Copos negociaza in acest sens cu un investitor din Singapore. Numele investitorului nu era specificat, nici sursa care a furnizat informatia. A doua zi, subiectul (unul important, atat in plan sportiv cat si financiar, fiind in joc o cifra cu 7 zerouri) nu a mai fost reluat, nici in ziarul care l-a lansat, nici in alta publicatie.
De peste un an, de cand a inceput discutiile cu Fathi Taher, Copos declara ca vrea sa vanda Rapidul, dar nu gaseste cumparatorul potrivit. Intr-o astfel de situatie, cea mai buna solutie pentru vanzator o reprezinta organizarea unei licitatii. Asa se va vedea daca bunul ofertat are cautare si cine ofera cel mai avantajos pret.
Aceasta este varianta optima pentru vanzatorul care intr-adevar intentioneaza sa vanda. Daca el urmareste insa doar sa faca lumea sa creada ca vrea acest lucru, atunci licitatia ar fi o optiune gresita. Pentru ca in momentul cand va veni un cumparator cu suma solicitata, nu va mai putea sa spuna „eu am incercat sa vand, dar nimeni nu achita pretul dorit”.