Cand conditiile economice nu mai aduc profituri la fel de mari ca in anii precedenti, tendinta de crestere se regaseste in calitate. Suntem supusi la provocarea de a gasi noi solutii si modele de business menite sa imbunatateasca industria advertisingului in anul 2009.
Comunicarea este in continuare o prioritate. Clientii care nu comunica in aceasta perioada vor pierde din awareness-ul castigat in constiinta consumatorului si astfel vor inregistra un regres iremediabil.
Pana in ultimul trimestru al anului 2008, unele companii promovau principiul sky is the limit. In prezent, moderatia si eficienta au devenit reguli esentiale in deciziile de business.
Multi clienti au taiat din bugetele de comunicare pentru a preintampina veniturile scazute si au recurs la metode sigure si cu un raspuns imediat in vanzari.
Indoor advertising are inca o data posibilitatea de a-si confirma eficienta prin oferte cu o expunere mai buna, eliminarea costurilor de productie prin sisteme de tip digital frame si mesaje mai puternice si mai aproape de consumator. Pe masura ce companiile vor reevalua fiecare element din planul de comunicare, aceste atribute vor stimula cresterea advertisingului si vor aduce rezultate mai bune pentru client.