Indoor-ul este un mediu care inca nu si-a spus cuvantul in industria de media, iar acest an nu a fost usor pentru nimeni, fie agentie, client sau jucatori din indoor. Indoor-ul a ramas la suprafata, unul dintre putinele medii care au inregistrat cresteri fata de anul precedent.
Cu toate acestea, este nevoie de o strategie la nivel de piata. Pastrarea unei atitudini competitive intr-o nisa emergenta si o piata de aproximativ 7 milioane de euro este unica solutie de a dezvolta acest business si de a creste share-ul.
Nici un operator nu poate spune cu sinceritate ca a pastrat acelasi mod de a face business ca in anii trecuti, iar daca s-a intamplat intr-adevar asa, atunci cu siguranta rezultatele au fost sub asteptari.
Corect ar fi insa, ca jucatorii din indoor sa isi asume responsabilitatea fata de angajati si partenerii cu ajutorul carora deruleaza business-ul: agentii de media, furnizori, dezvoltatori sau chiar clienti. Politica preturilor trebuie adaptata astfel incat clientii sa aiba in continuare confortul de a consuma si pentru a asigura un flux sanatos al pietei.
Nu este un an in care sa ne concentram doar pe profit. Am pierde in primul rand noi, pe termen lung, dar si alte domenii conexe, iar asta ar duce la devansarea unui mediu cu potential de dezvoltare.
O strategie eficienta ar fi o politica de preturi coerenta si o consecventa in ofertare a tuturor celor implicati in acest business, pentru a castiga increderea clientilor.
Este o perioada dificila, dar prielnica pentru cresterea cotei, in masura in care ne putem asuma aceasta miza in defavoarea unor castiguri pe termen scurt.