Cand o reclama este bine facuta, toata lumea vorbeste despre ea iar puterea de raspandire online poate capata proportii uriase.
Campaniile indoor sunt recunoscute pentru relevanta si eficienta, nu insa atat de mult pentru capacitatea de a crea rumoare in afara spatiului in care se deruleaza.
Aruncand un ochi la proiecte din alte parti ale lumii, am descoperit cu entuziasm cateva exemple care pot avea un asemenea efect atat offline cat si online.
[img=529]Piano stairs[/img]
Multi dintre devoratorii de publicitate au aflat deja despre campania Fun Theory si scarile-pian.
Puteti vedea cum functioneaza aici.
Clipul de pe youtube a inregistrat deja milioane de vizualizari.
Alte exemple care merita vazute sunt: usile rotative pentru Planetarium Prague, usile de lift Allianz, proiectele Giant Bubble sau National Geographic Museum.
[img=525]Planetarium Prague[/img]
[img=526]Allianz doors[/img]
[img=527]Giant Bubble[/img]
[img=528]National Geographic[/img]