- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Turism

Cum promovam turismul intern romanilor?

01 Jun, 15:45 • Redactia DailyBusiness

Vad aproape in fiecare zi pe TV spotul de promovare al Romaniei.
In primul rand campania atinge in foarte mare masura consumatorii din Romania, alta teorie nu justifica plasarea lui pe canale nationale.
Nu am sa stau sa comentez sau sa disec spotul si mesajul lui pentru ca sunt altii mai avizati decat mine insa personal nu ma inspira in nici un caz si nici nu ma face sa imi planific un tur al tarii privindu-l.

Ce vreau sa spun este ca din punctul meu de vedere, un brand se vinde mai intai intern si apoi in exterior pentru ca, in cazul de fata, daca noi constientizam beneficiile unei vacante in tara atunci celor din afara le va fi mult mai usor sa identifice potentialul turistic al Romaniei privind lucrurile out of the box decat am face-o noi stresati de factorii interni si ma refer aici la nivelul de trai de la noi din tara.
Din punct de vedere strategic, lucrul acesta se intampla. Campania a inceput sa ruleze intern iar de acum inainte va rula si pe posturi internationale.
Astept foarte curios sa vad, daca se vor da publicitatii, feedback-urile acestei campanii TV internationale.
De ce sunt atat de curios?
Pai am un motiv foarte simplu.
Am urmarit cu interes vizita Printului Charles in Romania si mi-am dat seama cat de mult conteaza ca o personalitate importanta sa detina proprietati in zone turistice si mai mult decat atat sa vorbeasca atat de frumos de Romania si de traditiile romanesti citez  „Transilvania este probabil în sângele meu”.
Am admirat mediatizarea acestei vizite scurte pentru ca astfel romanii au avut posibilitatea de a descoperi poate, o viitoare destinatie de vacanta.
Stiti care a fost urmarea acestei vizite si a mediatizarii ei?
In urmatoarele saptamani a crescut simtitor traficul turistilor in zona.
Nu credeti ca aceasta actiune a provocat o reactie mai rapida decat orice alta campanie de promovare agresiva pe TV sau outdoor a brand-ului de tara?

Ma gandesc ca poate ar fi o idee buna sa aducem personalitati importante ale lumii in zone turistice cheie iar astfel mediatizarea va fi free iar impactul asupra romanilor mult mai mare.

Voi ce spuneti? Cum sa promovam turismul intern romanilor?

Urmărește Daily Business pe Google News