O cercetare asupra datelor SATI de audienta web, publicata de Business Standard, interpreteaza in detaliu rezultatele primului sondaj serios asupra profilului socio-demografic al internautilor din Romania.
O concluzie care ne onoreaza este prezenta DailyBusiness.ro pe locul 2 intre toate site-urile analizate de SATI (cele mai importante din Romania), in ceea ce priveste ponderea audientei premium – cat de multi dintre cititori au venituri si educatie peste medie.
42,6% dintre dumneavoastra, cei care cititi in mod regulat DailyBusiness.ro, se incadreaza in categoria „audienta premium”, procentul fiind mai mare decat in cazul unor publicatii cu vechime si forta de trust in spate, precum Capital, Cotidianul, Ziarul Financiar, Business Standard, Money Channel, Catavencu sau Evenimentul Zilei, in timp ce pe primul loc se situeaza tot o publicatie de afaceri, site-ul revistei Business Magazin (felicitari fostilor mei colegi).
Cum a reusit DailyBusiness.ro aceasta performanta? In doi pasi: mai intai, este o publicatie care a explicat de la inceput clar, prin tematica articolelor, cui se adreseaza, iar apoi, pasul doi si cel mai dificil, a confirmat de-a lungul timpului, prin munca intregii echipe, calitatea continutului si a serviciilor (apropo, stati pe-aproape pentru cateva noutati interesante).
Insa jocul continua, pentru ca stim ca la fel cum in fotbal niciun meci nu seamana cu altul, in presa nicio zi nu seamana cu alta. Iar remedierea punctelor slabe este la fel de importanta ca intarirea celor deja tari.