- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Lifestyle

De ce sa dati 100.000 $ pe o geanta

07 Aug, 14:34 • Redactia DailyBusiness

Cum adica, sa dati pe o geanta 100.000 dolari, bani pe care ii castigati din salariu poate in 10-15 ani? O fi ea placata cu diamante, dar nu este cu nimic mai folositoare decat una obisnuita, de 100.000 de lei vechi.

Si totusi, afacerile cu aceste produse de lux nu se plang de lipsa de clienti, ba chiar inregistreaza cresteri.

Asta imi aduce aminte de o intamplare petrecuta la un chef organizat de o echipa bucuresteana de fotbal. Pentru a-si demonstra gusturile in materie de vestimentatie, jucatorii si-au aratat unii altora etichetele de la blugi: Lee Cooper, Levi Strauss, Little Big, Rifle etc. Portarul echipei, un tip mai non-conformist, a spus ca el poarta blugi din talcioc si ca se simte foarte bine cu ei, asa ca nu vede de ce ar da o gramada de bani numai „pentru marca”. A urmat o controversa aprinsa, la capatul careia portarul s-a lasat convins si a doua zi, chiar si-a cumparat mai multe perechi de blugi „de firma”.

Intamplarea nu trebuie privita neaparat ca o victorie a snobismului asupra simtului practic. In anumite cercuri, efectiv te izolezi daca nu vii „blindat” cu haine si accesorii de marca. Industrii colosale se hranesc din acest fenomen, care genereaza, printre altele, o Cerere in crestere pentru gentile de lux, cu preturi de pana la 120.000$.

Urmărește Daily Business pe Google News