- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Internet/New Media

De Rossi a spulberat „Europromotiile” pentru LCD-uri

18 Jun, 00:18 • Redactia DailyBusiness

Golul marcat marti seara de italianul De Rossi in poarta Frantei a decis calificarea „squadrei azzurra” in sferturile de finala ale Campionatului European de fotbal. Si a mai insemnat ceva.

Marii retaileri de electocasnice din Romania se angajasera sa returneze diferite sume de bani clientilor care au cumparat televizoare cu plasma sau tip LCD, in functie de performantele echipei nationale la Euro 2008. Bonusurile incepeau sa fie acordate odata cu trecerea de faza grupelor. Nu a fost sa fie.

In urma cu o luna si jumatate, ma intrebam ce ar prefera managerii de la Altex, Domo si Flanco: sa piarda in plan financiar, ori sa-i vada pe Chivu si Mutu in fazele superioare ale competitiei.

Acum cred ca stiu raspunsul. Dupa ce ai terminat la egalitate cu campioana si vicecampioana mondiala, tare greu pare drumul de intoarcere acasa. Te gandesti ca ai fi putut avea un cuvant important de spus, chiar daca te-a batut Olanda, probabil cea mai in forma echipa a momentului. Si totodata, ironia sortii, adversara invinsa in preliminarii.

Indraznesc sa afirm ca eliminarea doare nu numai sentimental, ci si „business”. Fotbalul inseamna imagine, iar imaginea aduce bani. O stiu si conducerile marilor companii de retail. Care atunci cand planuiesc o extindere internationala, ar fi avantajate sa vina dintr-o tara cu performante notabile in cel mai iubit sport.

In lipsa acestora, se vor consola, deocamdata, cu cresterile vanzarilor generate de „Europromotii”.

Iar viata merge inainte. Urmeaza Campionatul Mondial 2010, din Africa de Sud. Romania reincepe sa spere.

Urmărește Daily Business pe Google News