- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro

Despre targul de turism

07 Dec, 18:02 • Redactia DailyBusiness

Dupa cativa ani de absenta, am participat in sfarsit activ la targul de turism din aceasta toamna desfasurat la Palatul Parlamentului.
Au trecut 2 luni de atunci si inca nu stiu sigur daca a fost o idee extraordinara.
Ceea ce pot spune insa, este ca tinand cont de experienta anilor trecuti, ceea ce se intampla acum la targul de turism ma ingrijoreaza foarte tare.
Participarea agentiilor a fost extrem de discreta, standurile modeste, promovare subtire, ofertele clasice, prezenta oamenilor in targ extrem de scazuta, iar feedback-urile in urma unei asemenea participari pe masura celor de mai sus.

Desi nu regret participarea din acest sezon, sincer sunt nostalgic dupa agitatia de acum cativa ani, dupa concurenta dintre agentii, dupa investitiile substantiale in imagine, dupa diversitatea ofertelor, dupa importanta unei astfel de participari.
Pentru un marketer care are la dispozitie un buget de targ de bun simt este foarte simplu sa iasa in fata chiar neajutat de brand-ul agentiei in conditiile de fata.
Inteleg efectele crizei, ma lovesc si eu de ele insa haideti sa facem ceva sa atragem lumea de pe strada si sa ridicam din nou targul de turism (oriunde ar fi el) la standardul care l-a consacrat si astfel sa redam increderea consumatorilor in serviciile agentiilor autohtone.

Sunt sigur ca prin creativitate si implicare vom reusi.
Promit sa ma inscriu in cursa din primavara 2011.

Urmărește Daily Business pe Google News