Odata cu scaderea puterii de cumparare, a urmat previzibil o schimbare a orientarii romanilor fata de calitatea serviciilor turistice, iar aici ma refer atat la segmentul cazarilor dar si la cel de ticketing.
Personal nu sunt de partea serviciilor low cost insa sunt constient de segmentarea pietei si de faptul ca oricine merita o alternativa.
De acest lucru au profitat in primul rand companiile aeriene low cost care, dupa cum spun cei de la Business Magazin, au detronat Tarom de pe prima treapta a topului privind numarul de pasageri transportati din Romania in 2009.
Asadar iata cum arata mai nou topul companiilor aeriene:
Locul 1 – Blue Air
Locul 2 – Tarom
Locul 3 – Wizz Air
Locul 4 – Lufthansa
Locul 5 – Carpatair
Trendul este clar si pot spune ca adevaratii castigatori ai crizei sunt operatorii low cost.
Ramane de stabilit acum daca raportul calitate-pret este unul bun.
Aici parerile sunt impartite.
Voi ce spuneti?