- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Este „cool” sa fii PR

08 Oct, 11:38 • elena.olteanu

Traim intr-o era in care este „cool” sa fii PR.

Imaginea superficiala creata de adeptii „plastici” ai PR-ului face ca munca practicienilor si activitatile de PR in general sa fie tratate ca o „fita”.

Decolteuri generoase la evenimente mondene, ochelari de soare in trend-uri si prietenia languroasa a cat mai multor „vedete” au devenit criterii de evaluare a profesionalismului in PR. PR-ul a fost adaptat (non)valorilor societatii romanesti iar cei care vor sa iasa din tiparele PR-ului de „fite”, sunt calificati drept neprofesionisti si amatori.

Oamenii din presa vorbesc, si de multe ori pe buna dreptate, despre incapacitatea oamenilor de PR de a scrie corect si coerent precum si despre superficialitatea informatiilor transmise. Pai cum sa mai poata saracutii de ei sa fie eficienti dupa multiplele party-uri mondene si orele interminabile de shopping si cafele? De fiecare data exista insa si erata: „am intalnit si oameni de PR profesionisti”.

Intrebarea se pune dar: Cine sunt oamenii de PR si care le este valoarea? Sunt cei care cunosc mondenitatile si vedetele de baruri, oamenii de PR ai Romaniei? Ce parere aveti?

Urmărește Daily Business pe Google News