Traim intr-o era in care este „cool” sa fii PR.
Imaginea superficiala creata de adeptii „plastici” ai PR-ului face ca munca practicienilor si activitatile de PR in general sa fie tratate ca o „fita”.
Decolteuri generoase la evenimente mondene, ochelari de soare in trend-uri si prietenia languroasa a cat mai multor „vedete” au devenit criterii de evaluare a profesionalismului in PR. PR-ul a fost adaptat (non)valorilor societatii romanesti iar cei care vor sa iasa din tiparele PR-ului de „fite”, sunt calificati drept neprofesionisti si amatori.
Oamenii din presa vorbesc, si de multe ori pe buna dreptate, despre incapacitatea oamenilor de PR de a scrie corect si coerent precum si despre superficialitatea informatiilor transmise. Pai cum sa mai poata saracutii de ei sa fie eficienti dupa multiplele party-uri mondene si orele interminabile de shopping si cafele? De fiecare data exista insa si erata: „am intalnit si oameni de PR profesionisti”.
Intrebarea se pune dar: Cine sunt oamenii de PR si care le este valoarea? Sunt cei care cunosc mondenitatile si vedetele de baruri, oamenii de PR ai Romaniei? Ce parere aveti?