Sunt managerul unei companii de training si m-am tot gandit la diferite oportunitati care se afla in spatele crizei, atat pentru Extreme Training, cat si pentru potentialii parteneri. Lucrurile merg bine in acest moment, insa nu strica nimanui construirea unei strategii inainte ca lucrurile sa se inrautateasc?.
Una dintre solutiile la care m-am gandit sa o pun in aplicare este TROCUL.
M-am gandit ca este o formula win-win.
win pentru Extreme Training
1. isi creste portofoliul de clienti
2. „achizitioneaza” diferite bunuri sau servicii care vor sprijini cresterea companiei
win pentru partenri
1. instruiesc forta de vanzari sau echipele manageriala
2. nu sunt nevoite sa plateasca in bani ci platesc in bunuri sau servicii
3. momentul este ideal (de exemplu, forta de vanzari nu are foarte mult de lucru acum)
Domeniile cadru la care ne-am gandit sunt: auto, constructii, turism, echipamente IT, publicitate, consultanta, telefonie mobila, consumabile/papetarie, edituri/tipografii, traduceri, etc
Am plecat de la simpla premisa ca exista un blocaj generat de lipsa banilor lichizi, ca un efect direct al scaderii consumului.
Cand am gandit acest troc am luat in calcul in primul rand segmentul companii. Pe de alta parte, cred ca vom putea colabora si cu peroane fizice. Practic, daca cineva are ceva de oferit si noi avem nevoie in acest moment de acest ceva sau am putea avea nevoie in urmatorii 2-3 ani, facem trocul! 🙂
Ce parere aveti, cum vi se pare? Ce plusuri sau ce minisuri vedeti la acest tip de parteneriat?
Scris de Marian Rujoiu
Trainer , Extreme Training , The way to excellence
Este pana la urma trocul o solutie de criza?
Astept cu foarte mare interes comentariile! 🙂