- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Eurovision-ul si Cele 7 minuni ale lumii

09 Jul, 15:42 • Redactia DailyBusiness

Cum poti sa strangi date relevante de marketing (si ceva bani) de la milioane de oameni, fara mare efort? Simplu: gasesti o tema care sa incinga spiritele in cat mai multe tari si organizezi un vot.

Daca Eurovision-ul poate sa faca o multime de bani cu niste artisti pe care, fara mandria nationala la mijloc, mai nimeni nu i-ar baga in seama, de ce n-ar face bani un concurs despre frumusetile naturale ale lumii? Zis si facut.

Cele 7 „noi” minuni ale lumii au atras, dupa diverse estimari, intre 70 si 100 de milioane de oameni din intreaga lume. Vrei sa votezi? Lasi frumos pe site cateva date (fie si doar e-mailul si anul nasterii sunt „aur curat” pentru multi marketeri) si votezi. Bine, cuvantul „vot” nu este chiar cel mai bun in acest caz, pentru ca prin telefon sau SMS ai voie sa votezi de cate ori vrei, atata timp cat de fiecare data cineva castiga cativa centi din patriotismul tau local.

Multa agitatie pentru un vot a carui valoare istorica este indoielnica, in ciuda sloganului prin care internautii sunt invitati sa voteze „… be a part of the making of history !”

Atata timp cat Unesco nu recunoaste initiativa respectiva, oare cine isi va mai aminti despre acest vot peste 4-5 ani? Proprietarii bazei de date create acum, cu siguranta.

Urmărește Daily Business pe Google News