Am promis pe facebook zilele trecute ca voi scrie despre conferinta Social Networks la care am avut placerea sa particip.
Nu am sa ma lungesc foarte mult pentru ca ideea este aceeasi indiferent de modul in care este prezentata.
Iata pe scurt si punctual cateva lucruri generale de care spun eu ca ar trebui sa tinem cont:
1.Pe facebook nu ai nevoie doar de like, ai nevoie de o relatie pe termen lung.Like-ul reprezinta doar un tool pentru share.
2.Mai mult decat investitia in imagine, pe facebook conteaza rata de implicare a fanilor.
3.Din pacate, brandurile din Romania nu adapteaza content-ul pentru retele sociale.
4.Numarul blogurilor din Romania a scazut cu 25% fata de 2010 in mare parte datorita migrarii comunicarii catre facebook.
5.Interactiunea pe facebook a crescut cu ~ 40% fata de 2010.
6.In cazul facebook, nu neaparat concursul cu cel mai mare premiu genereaza interactivitate ci modul in care generezi contentul.
7.73% din consumatori sunt influentati de WOM (word of mouth).
8.40% dintre consumatori sunt avocatii brandului tau.
9.Un mesaj este viral atunci cand ii convingi pe oameni sa faca ceva voluntar.
10.Consecventa este cea mai mare calitate a activitatii pe facebook
11.96% dintre fanii unei pagini nu mai interactioneaza niciodata cu pagina a carei fan este.
12.Engagement-ul pe facebook este dat de like-uri, comment-uri , upload-uri.Cel mai mic engagement este reprezentat de like-uri.
Asadar, concentrati-va pe interactiunea cu fanii si nu doar pe numarul de like-uri pe care le veti strange doar pentru ca dati ceva gratis in schimb.
Daca continuam sa strangem fani inactivi ne mintim pe noi pentru ca niciodata acesti fani nu vor fi convertiti in vanzari.
Va ofer spre studiu un mic exemplu intre activitatea Paravion Vs Vola pe facebook, un exemplu pe care il pouteti gasi aici .