Da, daca numai asa putem vinde tehnologie femeilor de astazi.
Majoritatea gadgeturilor destinate femeilor urmeaza stereotipul roz sau bling-bling ignorandu-se utilitatea lor si asteptarile, nevoile femeilor. Multi producatori considera ca daca produsul este de culoare roz – cea mai des folosita culoare la electronice destinate exclusiv femeilor – sau are floricele si elemente stralucitoare este perfect pentru o femeie. Ei bine, lucrurile nu stau chair asa. In prezent aceste „accesorii” sunt gustate mai mult de adolescente si nu de femeile, daca nu independente, cel putin cu personalitate si care au nevoie de gadgeturi care sa le fie utile.
Un studiu de piata efectuat de NPD Group in SUA arata ca 40% din vanzarile de electronice vin de la femei. In timp ce barbatii cheltuie 902 milioane de dolari pe an, femeile cheltuie 558 milioane de dolari. Femeile fie cumpara, fie influenteaza cumpararea a mai mult de jumatate din produsele electornice.