Am mai scris despre acest subiect si in urma cu ceva vreme, insa ma vad nevoit sa revin asupra lui datorita ultimei experiente.
Iata despre ce e vorba.
Imi cautam un costum asa ca iata-ma la Zara. Perioada reducerilor mi-a dat sperante, asa ca am pornit plin de incredere printre umerase.
Caut mai intai modelul, dupa care numarul si in final pretul.
Toate criteriile au fost indeplinite asa ca hai sa vedem cat costa sacoul pe care l-am dibuit. Ma uit, pret de lista 600 RON, pret redus 400 de Ron. Zic „buna reducere insa tot nu face”. Dau sau plec insa fanul Zara din mine m-a facut sa ma mai gandesc si sa ma mai invart de colo colo.
In final imi dau seama ca sotia mea pleaca la Viena in doua saptamani si nu ar fi rau sa mai astept putin.
Intre timp s-au dus si cele doua saptamani, sotia la Viena, eu baby sitter acasa. Primesc mesaj: ” Mada ti-am luat costum de la Zara – sacou 50 EUR, pantaloni 25 EUR” .
Hopaaaa, ia uite unde erau preturile reale.
Nu vreau sa o mai lungesc insa concluzia ar fi urmatoarea:
In Romania comerciantul nu este orientat catre satisfactia clientului ci doar catre profitul personal, chiar si in perioada de reduceri unde marginile se pot subtia suficient cat sa fie toata lumea multumita si fericita.
Asa ca….. haideti toti la shopping „afara” .