Cu ceva vreme in urma m-am aflat la aceeasi masa cu mai multe persoane aflate in diferite grade de independenta (si multumire…) profesionala. Profesii din zona de business. Si – inevitabil – discutiile au inceput si s-au centrat pe ceea ce face fiecare. Si tot inevitabil mi-a venit si mie randul la „auto-dezvaluire”.
Am raspuns evaziv ca am o profesie liberala. Raspuns neinteresant si insuficient. Am incercat sa pastrez in continuare un ‘low profile’ si sa raspund ca sunt psiholog. Ceva mai bine dar tot insuficient pentru o audienta obisnuita sa ceara clarificari. Am sfarsit prin a marturisi ca sunt psihoterapeut. Si mai precis: hipnoterapeut.
„Aha, deci aveti un ‘hypnotic business” glumeste un interlocutor.
„Un business ciudat”, adauga un altul.
Nu cred ca m-am gandit prea des la cabinetul de psihoterapie ca la un business, desi ‘tehnic’ vorbind este si asta. Cu siguranta insa nu m-am gandit la cabinet ca la un business ciudat.
Intrebarile pe care mi le-au pus interlocutorii mei din acea seara mi-au dat de gandit. Cum se vede de fapt „business”-ul de psihoterapie din exteriorul cabinetului?
Ideea a venit repede si a devenit irezistibila. Ce ar fi daca as povesti cum se vede acest ‘business ciudat’ din interior? Unei audiente sofisticate, deloc ‘inocente’ 🙂 obisnuita deja cu idei ca ‘burn-out’, coaching sau inteligenta emotionala…
Ce ar fi daca as raspunde intrebarilor acestei audiente?
Asa ca am trecut de la idee la act si…exista un blog nou in oras 🙂
Dorin Victor Vasile
psihoterapie.net