- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro

If we built factories as badly as we create advertising campaigns…

08 Jan, 14:09 • sergiu.mircea

If we built factories as badly as we create advertising campaigns, the country would be in a shambles

Citeam asta, acum, pe siteul unui prieten/coleg (chereches.ro), preluat probabil de la Seth Godin; de ce se intampla asta, pentru ca stim ca se intampla si la noi, si asta chiar daca piata creste, consumatorii cumpara si, intr-un fel sau altul, vanzarile cresc???

Se intampla pentru ca folosim prea putin instrumente de masurare a eficientei, crestem prea repede, avem success si optimismul nu ne lasa sa ne concentram pe termen lung.

Cred ca si de aceea in multe domenii, companiile locale, cu un stil mai antreprenorial decat cele multinationale, au success/ sunt pe val, pe termen scurt – probabil reusesc sa profite mai bine de oportunitatile si cresterea pietei – insa pe termen lung si in industriile mature, cu competie acerba si marje mici, jocurile se fac intre multinationale – si nu doar pentru ca au resurse, dar si pentru ca au experiza si instrumente (in cazul nostru marketing metrics).

Asadar, sa nu uitam (nici atunci cand trebuile merg bine) ca acum avem la indemana tehnologii care ne ajuta sa construim instrumente de masurare a eficientei, instrumente de urmarire a profitabilitatii pe clienti si campanii, si nu doar la nivel global si astfel sa extragem cresterea naturala a pietei si aferenta dezvoltarii companiei, pentru a calcula un ROI cat mai exact al campaniilor si a vehiculelor parte a campaniilor.

Recomand www.studjobs.ro – Aplicatie gratuita pentru companii si studenti

Urmărește Daily Business pe Google News