- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Turism

Iluzia TUI

18 Jun, 15:18 • Redactia DailyBusiness

In sfarsit, rasuflam usurati.
Marele turoperator german s-a hotarat la inceputul acestui an sa promoveze Romania concetatenilor sai germani.
Buna gluma, nu-i asa:))
Daca vreti parerea mea, totul nu este altceva decat un foc de paie creat pentru a provoca iluzia unei mari relansari a Romaniei turistice.
Si acum argumente:

1. Faptul ca vom aparea in catalogul TUI nu inseamna ca vom fi mai competitivi pe piata turistica.
2. Catalogul TUI nu investeste in infrastructura, in hoteluri, in statiuni, etc.
3. Catalogul TUI nu este o garantie a raportului bun calitate – pret care lipseste cu desavarsire de atatia ani.
4. Pentru ca peste 60% din oferte reprezinta litoralul asta nu inseamna ca nemtii vor prefera Romania in detrimentul Turciei sau Greciei unde calitatea serviciilor nu poate fi comparata insa preturile da.
5. Cat timp nu iti permiti serviciul ALL INCLUSIVE nu poti avea pretentii de a te lupta de la egal la egal nici macar cu Bulgaria.

Ideea e ca turistul neamt isi ia teapa doar o data (daca isi ia), pentru ca a doua oara a sters Romania de pe harta, cu toata campania Calator in Romania :).

Acum sa vedem rezultatele de la sfarsitul sezonului.

Urmărește Daily Business pe Google News