Advertiserii adopta un limbaj de comunicare a mesajelor cu un caracter mai intrusiv in speranta ca se vor apropia mai mult de consumator. Vedem reclame din ce in ce mai directe, pe un ton provocator. Branduri care pana acum au evitat acest gen de comunicare din cauza riscului alienarii sau alterarii brandului, recurg la campanii de tip promotie. Pastrarea valorii brandului este importanta, insa stimularea vanzarilor este vitala.
O alta preocupare acuta a industirei in aceasta perioada este relativitatea mediilor de comunicare. Clientii asteapta acel silver bullet– un nou mediu care sa ofere un maxim raspuns masurabil. Pana in prezent istoria a demonstrat ca mixul este reteta ideala. Insa bugetele de media se concentreaza cat mai mult pe ROI, iar taierile se fac dinspre margini.
Indoor-ul pare sa se plieze din ce in ce mai mult pe modelul cautat de advertiseri. Reclama in mall sau hypermarket este compatibila cu ideea de promotie si in plus ajunge la consumator in momentul in care aceasta ia decizia de cumparare. Oportunitatile de sampling, standuri de prezentare si expunerile de produs ofera acea apropiere brand-consumator pe care advertiserii si-o doresc. Indoor-ul nu poate constitui reteta finala insa cu siguranta este un ingredient de nelipsit intr-un mix de media adecvat noilor strategii de comunicare.