- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Lifestyle

Marketing experiential – Antonio Passarelli: gatim pe viu, mancam pe viu

03 Jun, 14:57 • clement.dan

Un amestec de experiente nemijlocit senzoriale este cea mai noua si directa cale de promovare a unei marfi (ca o fi ea produs, serviciu sau idee) catre viitorii sai consumatori. Spre ilustrare: putem vedea cum un amestec de mai multe restaurante in unul singur gazduieste niste amestecuri de ingrediente speciale, spre satisfactia unui placut amestec de gurmanzi. Unii vin pentru o experienta inedita, altii vin sa manance bine, si cu totii vin sa cunoasca lume noua si buna.

Teoria de marketing e buna dar exemplele sunt cea miai buna demonstratie. O mostra de marketing experiential se poate gusta la propriu joia asta, la Taverneria – La Gigi, de la ora 19:30. Antonio Passarelli, cunoscutul bucatar italian, va dezvalui live secrete ale bucatariei traditionale italienesti.

In premiera in Romania, Passarelli va pune in lumina rolul unor ingrediente secrete, in combinatii unice de preparate culinare transmise din generatie in generatie. „Succesul bucatariei italiene consta in sute de ani de secrete pastrate din tata-n fiu si multa munca”, spune Antonio Passarelli.

In ambianta papilo-gustativa a evenimentului de joi, se vor prezenta in premiera si ingrediente ale bucatariei moderne italiene, exemplificate prin mezeluri, branzeturi, paste si preparate din orez. Ele vor fi acompaniate de o cafea necunoscuta romanilor pana azi, un mix originar din nordul Italiei, cu aroma rotunda de malt, cu o foarte discreta nuanta de tabac si usor agresiva.

Hai sa papilo-gustam experiential!

Urmărește Daily Business pe Google News