- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

„Multumesc, nu avem nevoie de PR”

11 Jan, 16:19 • elena.olteanu

Activitatea de PR are ca principal scop influentarea publicului, cu scopul obtinerii increderii si intelegerii din partea acestuia dar si pentru ca tu sa intelegi si sa apreciezi nevoile publicului tau.

Pr-ul se bazeaza, in consecinta, pe incredere, valoare si intelegere reciproca.

Activitatea de PR reprezinta angajament pe termen lung, deschidere si transparenta, evolutie si profesionalism.

Daca vreti sa facem o paralela, PR-ul poate fi asimilat nevoii de a placea familiei, prietenilor, vecinilor, colegilor de serviciu. Pentru a satisface aceste nevoie, organizam petreceri, salutam, facem urari, tinem usa la lift, suntem civilizati.

Daca sunt o companie mica, am nevoie de PR?

Daca vanzarile merg bine, am nevoie de PR?

Daca activitatea firmei mele este B2B, am nevoie de PR?

Daca derulez o campanie de advertising, am nevoie de PR?

Raspunsul meu ar fi DA, la toate intrebarile. Difera numai volumul si activitatile specifice.

Raspunsul vostru care este?

Urmărește Daily Business pe Google News