- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Internet/New Media

O veste buna pentru publicitatea online

04 Mar, 15:46 • Redactia DailyBusiness

Faptul ca o agentie de media intra pe piata din Romania cu propriul adserver este o veste buna pentru intreaga piata de publicitate online. De ce? Ca si in cazul vesnicei discutii Sati – Trafic.ro, pentru ca ajuta la o mai exacta masurare a rezultatelor. In acest caz, a impactului campaniilor de publicitate online.

Toate agentiile mari de media vor fi probabil „obligate” sa urmeze exemplul Aegis, si sa caute sa le prezinte clientilor rapoarte centralizate despre campaniile care ruleaza cross-network, pe mai multe retele in paralel (gen Arbo, Boom, MPI).

E criza financiara, iar bugetele de publicitate se resimt primele. Pe TV scaderile sunt de 20%, zicea o stire recent, dar in piata se vorbeste de procente mult mai mari. Mutarea banilor catre online, un fel de wishful thinking al Internetului, trebuie sprijinita si de investitii ale celor care pot contribui la credibilizarea acestui mediu. Iar investitiile in adservere performante pot ajuta.

PS. Exemplul „de afara” arata ca initiativa de a folosi un adserver propriu poate veni chiar de la o pozitie mai inalta pe „lantul banilor”. Adica direct de la client.

Urmărește Daily Business pe Google News