Cum de nu straluceste Bucurestiul de curatenie? – m-am intrebat cand am citit declaratia lui Silviu Prigoana, presedintele companiei de salubrizare Rosal, cum ca in acest domeniu au aparut mai multe companii pirat care aduna gunoiul.
Daca pe langa firmele recunoscute ca se ocupa de curatenia Capitalei, mai actioneaza si niste „pirati”, care matura si spala strazile pe furis, gata s-o zbugheasca la prima aparitie a unui inspector de concurenta, inseamna ca orasul ar trebui sa arate bec.
Citind cu mai multa atentie afirmatia lui Prigoana, am observat ca de fapt, acele companii „aduna gunoiul si il muta dintr-un loc in altul”.
La cate rivalitati exista in Bucuresti, un asemenea business nu poate fi decat unul infloritor. Orange ar putea angaja niste baieti sa descarce tomberoanele in fata la Vodafone, Pepsi la Coca-Cola, BCR la BRD, iar locuitorii cartierului Cotroceni vor putea dormi linistiti, toate deseurile de pe langa casele lor urmand sa fie trimise urgent in Piata Victoriei.