Silviu Prigoana a jucat duminica o carte mare la o emisiune a postului Realitatea TV. „Miscarea” ar putea sa ii aduca o schimbare radicala de imagine, astfel incat sa intre in perceptia publicului si ca investitor de succes, nu numai ca etern divortat si recasatorit cu Adriana Bahmuteanu.
Emisiunea a inceput furibund, cu un atac la adresa lui Dinu Patriciu. „Regele petrolului” refuzase invitatia postului de televiziune, pe motiv ca nu doreste sa apara alaturi de Silviu Prigoana si Irinel Columbeanu, un alt om de afaceri cunoscut mai mult pentru reality-show-ul in care poate fi vazut alaturi de sotia lui, Monica, decat pentru activitatile pe care le deruleaza. Sau cel putin asa a prezentat lucrurile Prigoana, care a si intrebat pe ton inchizitorial: „de ce nu vrea Patriciu sa apara alaturi de mine, ce,… ?” si a urmat o posibila explicatie a acelei absente, adresata la modul ironic, explicatie pe care Valentin Gros nu o reproduce pe blogul lui.
Prigoana a mai spus multe. Printre altele, a afirmat raspicat ca el a facut bani numai in sistem privat, in timp ce Patriciu a vandut la pret mare o companie preluata de la stat, asadar construita „din banii lui tata si ai dumneavoastra”, expresie rostita cu capul indreptat catre realizatorul Mihai Tatulici, dar cu ochii roata, parca pentru a accentua ca tot poporul are un merit in evolutia Rompetrolului. Ba a mai venit si cu o declaratie-soc: „eu am facut televiziune din gunoi, altii au facut gunoi din televiziune”, amintind ca mai intai a infiintat o firma de salubrizare si abia apoi s-a lansat pe piata media.
Nu numai ca nu si-a pierdut cumpatul in fata altor invitati, care ii aratau ca de cate ori apare la televizor, abordeaza subiecte de cancan, dar a si plusat. Si-a insusit remarca, precizand ca nu face altceva decat sa respecte formatul emisiunilor la care este chemat. Si chiar a exploatat momentul, sugerand ca nu i se da posibilitatea sa demonstreze ce bun manager este. „De cate ori m-ati invitat la Money Channel?” – s-a ratoit Prigoana la Sorin Freciu, reprezentantul postului TV specializat pe tematici de business. „Niciodata” – a recunoscut acesta.
Silviu Prigoana a demonstrat ca stie sa stoarca maxim de profit din imaginea lui. In urma cu ceva timp, a dezvaluit, intr-o alta aparitie televizata, ca ultimul episod din seria scandalurilor de familie a avut un scop strict comercial, fiind relatat pe larg de un ziar la care sotia sa, Adriana, detine actiuni. Pe de alta parte, a tras invataminte din refuzul lui Dinu Patriciu de a participa la aceeasi emisiune cu el. Prigoana a inteles ca va avea si mai mult de castigat, daca va prezenta publicului fateta sa de intreprinzator. Si a aruncat carligul catre Money Channel, stiind ca odata aparut la acest post, are toate sansele ca ulterior sa fie intervievat, pe subiecte similare, de jurnalistii din presa financiara, scrisa sau online, astfel incat imaginea sa sa capete o noua anvergura.
Timpul ne va lamuri daca „miscarea” lui Prigoana va produce sau nu efectele scontate.