Imi place in Irlanda ca este acceptatata publicitatea comparativa explicita. Si in ultimele luni, odata cu scaderea economica tarii, si cu dorinta consumatorului de a cheltui cit mai putin si cit mai eficient, publicitatea comparativa a luat aripi.
Cel mai spumos razboi comparativ se poarta acum in retailul comercial de bunuri de larg consum. Tesco, altadata un pic mai scump decit campionii lowcost Aldi si Lidl, a umplut spatiile publicitare din presa scrisa cu o serie de campanii de genul „La noi, legumele si lactatele costa la fel ca la Aldi si la Lidl”.
Seful Superquinn insa (cel mai scump hipermarket irlandez) a persiflat demersul Tesco: „Nu inteleg cum poti sa arunci cu bani in marketing si publicitate spunind ca la tine costa la fel ca la altii. Ofera-mi un avantaj real, adica vinde-mi mai ieftin!”, a exclamat patronul Superquinn.
O situatie similara se intilneste la furnizorii de cablu TV, unde Chorus NTL au inceput sa-si vinda ofertele mai bune, in comparatie cu Sky Digital.
E timpul si in Romania pentru publicitatea comparativa explicita?