- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Publicitatea in pas cu tehnologia

16 Sep, 18:48 • monica.manea

Trenduri in Digital OOH

Suporturile publicitare evolueaza o data cu tehnologia. Suporturile clasice din mediul indoor sau outdoor devin mai putin atractive, deoarece ochiul privitorului s-a obisnuit cu ele si reactioneaza mai greu la impulsul vizual.
Noile solutii de adaptare la evolutia tehnologica, aduc user experience si transforma simplii privitori ai unei reclame in participanti la crearea mesajului.
[img=445]Ralph Lauren Window Shopping[/img]
Un concept abordat de Ralph Lauren Rugby Store in Manhattan este denumit window shopping, in sensul propriu al termenului. Display-ul cu touch screen de pe suprafata vitrinei magazinului permite trecatorilor sa vizualizeze articolele preferate din magazin si chiar sa le cumpere, cu ajutorul unui card de credit.

[img=446]3D Display[/img]

Un alt pas inainte in sistemele de afisaj digital este monitorul 3D care ofera imagini tridimensionale vizibile cu ochiul liber. Sistemul auto-stereoscopic permite segmentarea imaginilor 2D si redarea lor suprapusa, astfel incat de la o anumita distanta, ochiul sa perceapa imaginea 3D fara ajutorul ochelarilor speciali.
Astfel de sisteme de afisaj digital au un impact sigur in zonele cu trafic intens, sau in zonele aglomerate de alte sisteme digitale existente, aducand un efect mult mai spectaculos.

[img=447]Mobile Integration[/img]Mobile integration este un instrument de atragere a atentiei trecatorilor asupra suporturilor digitale, provocandu-i sa participe la crearea mesajului. Astfel de proiecte speciale imbina doua medii pentru a crea un adevarat spectacol. Un exemplu este proiectul Megaphone pentru promovarea jocurilor pe mobil, reusind sa angajeze trecatorii in astfel de jocuri derulate pe panouri digitale de mari dimensiuni din Time Square.

Urmărește Daily Business pe Google News