Asistam la o continua scadere si fragmentare a audientei din mass media scrisa, TV sau radio. Consumatorul este din ce in ce „mai greu de prins”, ceea ce creeaza o oportunitate importanta pentru retaileri. Mall-urile si hypermarket-urile au un atu pe care nici un alt mediu de livrare a mesajelor publicitare nu il pot oferi: potentialul maxim de targetare. Retelele de suporturi cu tehnologii din ce in ce mai avansate permit brandurilor sa ruleze mesaje adresate direct consumatorilor.
La fel cum experienta la shopping este influentata de spatiu si ambient, modul cum este expus mesajul de vanzare are un rol decisiv. Spatiile bine luminate, cu un ambient placut, in care atentia publicului este stimulata la toate nivelele: vizual, emotional, intelectual, integreaza si livreaza mesajele de vanzare mult mai eficient. Nu in ultimul rand, rolul suporturilor de expunere indoor este esential.
As spune chiar ca publicitatea indoor in spatiile comerciale are rolul de a oferi asistenta la cumparaturi. Unora le place sa cumpere, insa nu apreciaza cand cineva incearca sa le vanda ceva. Ei prefera sa li se ofere informatii intr-un mod in care li se confera puterea de a alege. De aceea se adopta un nou mod, mai obiectiv, de a face cumparaturi, in mediul online. Afisajul digital indoor sau in-store aduce avantajul informarii in mediul mult mai prietenos al unui mall sau hypermarket.
Consumatorii sunt influentati de reclamele pe care le vad la televizor, la radio, pe strada, dar cand reclamele sunt in spatiul in care se ia decizia de cumparare, rolul acestora creste direct proportional cu aceasta apropiere. Afisajul indoor ofera cel mai eficient mod de a aduce mesajul pe ultima suta de metri in procesul de decizie a consumatorului. Mesajul este livrat in timp ce consumatorul se afla in magazin cu produsele la indemana si o casa de marcat in apropiere.
Publicitatea indoor a devenit o parte integranta a experientei la cumparaturi. Brandurile pot livra mesaje cat mai convingatoare, targetate si la momentul cel mai oportun, catre o audienta din ce in ce mai greu de atins.