- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Rabdare de comunicator

18 Feb, 11:32 • Redactia DailyBusiness

Am asistat intamplator la o discutie intre doi oameni de relatii publice. Discutau despre lipsa noutatii din job-ul lor, despre faptul ca s-au saturat de meseria asta fiindca nu le mai ofera nimic….(am inteles ca munceau in domeniul acesta de aproximativ 1 an).
Sa fie oare asa?
Este oare domeniul acesta al Relatiilor Publice atat de anost?
Eu tind sa-mi contrazic colegii si sa sustin ca PR-ul este cel mai ofertant si divers domeniu cu putinta.

Cum imi argumentez afirmatia?
In primul rand, orice agentie, fie ea si una specializata, se confrunta cu situatii dintre cele mai diverse atunci cand face o campanie de Relatii Publice.
Nu exista client, cereri, abordari asemanatoare in domeniul nostru.
Nu avem voie sa picam in stereotipii? Ne sanctioneaza presa, asta daca nu se sesizeaza clientul.
Nu putem gandi o campanie de Relatii Publice in absenta originalitatii.
Sigur, exista pasi foarte clari de urmat, sigur… contactele noastre sunt, in general, aceleasi, sigur o conferinta de presa este organizata pe niste baze stiute si respectate de toti specialistii in PR, dar fiecare are specificul ei, targetul ei, scopul ei, publicul ei….
Sunt de acord ca si domeniul acesta al Relatiilor Publice are regulile lui, care, repetate la nesfarsit, te obosesc… insa este cu siguranta singurul domeniu unde comunici permanent, unde inveti permanent, unde afli mereu ceva nou, este domeniul in care nu ai voie sa fii al doilea, trebuie sa fii mereu primul.

Dragii mei, sfatul meu sincer este unul singur: meseria de om de PR nu este un simplu job, este ceva mai mult. Implicare, creativitate, disponibilitate si, nu in ultimul timp, rabdare… multa rabdare.

Urmărește Daily Business pe Google News