- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro

Sorry

26 Aug, 19:47 • Redactia DailyBusiness

Mi s-a intamplat sa vad manageri care-si incep fraza cu sorry.

Este firesc, cand se intampla rar si exprima un dezacord cu interlocutorul…cand reflecta o parere de rau pentru efortul inutil depus de cineva care nu a ajuns la rezultatul scontat, datorita comunicarii ineficiente si intelegerii eronate a asteptarilor celuilalt.

Cand sorry este repetat obsesiv, indiferent de interlocutor si topic, devine tic si nu mai e Ok. Creeaza dependenta celui care-l rosteste. Exprima nepasare, lipsa de respect, subapreciere, dar si nesiguranta. Indica o problema de intelegere, lipsa de empatie si comunicare.

Sorry nu fructifica potentialul emotional al echipei. Demotiveaza, inhiba, genereaza frustrare, stresand inutil, cu efecte negative asupra rezultatelor si fluctuatiei.

Ca pas inainte, vad constientizarea frecventei de utilizare. Autocontrolul. Renuntarea la comunicarea monosilabica. Asigurarea ca ai reusit sa transmiti asteptarile tale, Omului pe care-l ai in fata. Dezvoltarea ta, si a lui, ca sansa de compatibilitate si succes. Si nu in ultimul rand, feedbackul sincer de ambele parti.

Rolul managerului nu este acela de a da taskuri si de a fi nemultumit, ci de a defini scopuri…de a maximiza eficienta, alegand sa dezvolte abilitati, sa puna in valoare talente si sa inspire obtinerea de rezultate.

Va doresc sa va fie bine cu voi si cu cei pe care-i aveti alaturi in MarelePrezentContinuu. Pe curand.

Urmărește Daily Business pe Google News