- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Real Estate

Strategie de diferentiere pentru agentiile imobiliare din rezidentiale

18 May, 10:13 • alexandru.suciu

Scriam saptamanile trecute pe blogul meu despre reluarea tranzactiilor in piata rezidentiala. In urma unui follow-up cu clientii mei dezvoltatori, am constatat ca de la inceputul acestui an, luna de luna, vanzarile merg tot mai bine (fara a se apropia desigur de performantele anului trecut).
In schimb agentiile imobiliare se plang toate de incetarea oricarei tranzactii de vanzare-cumparare pentru apartamente noi. Si am vorbit cu multe dintre ele, unele vanzand anul trecut foarte multe apartamente noi in fiecare luna.

M-am pus in situatia lor si am incercat sa gasesc o solutie.
Eu as face asa. As lansa un nou serviciu care sa implice asistenta gratuita la cumpararea unei noi locuinte. I-as cauta un titlu comercial ceva de genul New 4 You sau New Start, New Home (se poate si mai bine de atat, desigur!).

Noutatea ar consta in faptul ca as selecta cateva proiecte mai vandabile din piata si as accepta sa lucrez doar cu comisionul dezvoltatorului. As incerca sa il sensibilizez in prealabil pe acesta cu ideea ca nu voi lua comision si de la client si voi incerca sa mai „smulg” un procent in plus de la el.
Mi-as actualiza site-ul agentiei scotand in evidenta acest nou serviciu chiar de pe prima pagina. As incepe o campanie de promovare pe net (cu un buget de 2-3 sute de euro/ luna as avea cateva mii de prospecti pe site). Un comunicat de presa trimis pe mail la ziare si afisat pe cateva situri si deja lumeava afla.
As mai face un parteneriat cu un broker de credite ca sa le acorde consultanta gratuita cumparatorilor la obtinerea finantarii.

Sunt convins ca nu va trece luna si vor aparea si primii clienti.
De ce vor veni clientii? Pentru ca aveti proiecte mai multe (si mai bune) decat un developer. Pentru ca le oferiti alternative: nu va place acest proiect, mai avem altul aici.
In plus, comisionul clientului e zero, deci clientii nu se vor mai stresa ca trebuie sa va dea banii. Ii ajutati si cu creditul, se va ocupa brokerul de credite.
Atunci de ce nu ar cumpara prin agentia voastra?

Face cineva asta? Nu cred. Atunci primii care o vor face se vor demarca de concurenta si vor castiga. Succes!

Urmărește Daily Business pe Google News