- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro

(up-date) Vai de internetul turismului nostru

30 Apr, 16:25 • sergiu.mircea

Pentru inceput parcurgeti prima parte – AICI

5) Cum aducem vizitatori (relevanti) pe site?
Dupa ce facem tot ce putem ca sa crestem traficul natural (adica vizitatori care intra din motoarele de cautare, direct sau din site-uri care au pus link catre noi) va trebui sa ne gandim la reclama si la eficienta acesteia. Asadar, ca sa fie eficienta, reclama trebuie sa fie cat mai targetata si vizitatorii care o vad sa fie cu adevarat interesati de ce oferim noi.

Serviciul Ad Words de la Google poate fi ideal din mai multe motive:
– permite o selectare precisa a targetului (fie ca alegem reclama in motorul de cautare sau in reteaua de site-uri)
– nu exista bariere mari la intrare – pentru ca se adreseaza inclusiv afacerilor cu bugete mici de promovare
– nu exista costuri de productie (a bannerelor)
– are la baza plata cu comision de succes (adica plata doar pentru vizitatorii efectivi adusi pe site, nu pentru afisarile reclamei)
– este usor de setat in sistem si de gestionat (chiar de catre persoane fara experienta)

6) Sectiunea de contact din site-ul hotelului/pensiunii – este foarte importanta pentru ca aici, practic, se poate finaliza vizita clientului.
De aceea, formularul de contact sau rezervare on-line nu trebuie sa lipseasca si trebuie cat mai bine facut.
Personal militez pentru un formular on-line, in defavoarea simplei plasari a datelor de contact (telefon / adresa de mail), pentru ca asa ne putem asigura ca clientul ne ofera toate datele de care avem nevoie pentru a face revervarea si apoi pentru a-i confirma acest lucru (in plus, ii putem pastra datele in baza noastra de date, bineinteles daca si clientul este de acord cu asta).

7) Follow-up! Follow-up!
Foarte probabil clientul, daca face rezervarea pe mail, ne va lasa adresa de lui de email. II putem asadar face o surpriza frumosa si la cateva zile dupa terminarea sejurului sa-i trimitem un email frumos de multumire ca ne-a trecut pragul. Mai mult, periodic ii putem trimite informari despre hotelul/pensiunea noastra, sau chiar felicitari de ziua lui (daca extragem datele personale din formularistica de cazare).

8) Si inca o chestie pe care am uitat-o – nu cred ca este deloc recomandat sa plasam in site-ul de prezentare al pensiunii sau hotelului reclame prin Google AdSense. De ce? Google plaseaza reclamele in functie de relevanta calculata dupa similaritudini intre cuvintele cheie (cele din site cu cele selectate de cei care platesc reclame), asadar sunt sanse foarte mari ca sa ne trezim ca site-ul nostru va avea reclame la concurenta. Mai mult, veniturile pe care le vom incasa (la traficul normal pe care il au site-urile de hoteluri/pensiuni din Romania) vor fi sub 10 USD/luna. Merita oare sa riscam sa trimitm clienti la concurenta pentru 100 de dolari pe an?

Recomand hoteluri si pensiuni in toate judetele tarii

Urmărește Daily Business pe Google News