- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro

Ursus are nevoie de o noua atitudine la „nationala”

02 Apr, 15:33 • Redactia DailyBusiness

Echipa de nationala de fotbal a Romaniei are ca nou sponsor compania producatoare de bere Ursus Breweries, in baza unui contract cifrat la 1,5 milioane de euro pe an, potrivit unor surse din piata.

Pentru ca acesti bani sa reprezinte cu adevarat o investitie, Ursus trebuie sa transmita vectorului sau de imagine un plan de criza, cuprinzand cateva directii precise de actiune.

Astfel, cand echipa adversa are o medie de inaltime cu 15-20 centimetri mai mare, nu se va abuza de centrari inalte. Miercuri seara, incercarile micutului Gigel Bucur de a inscrie cu capul din preajma „uriasilor” fundasi austrieci au fost amuzante, dar ineficiente.

Se va tine cont de recomandarea potrivit careia cea mai buna pasa se duce la coechipieri si nu la ceilalti oameni de pe teren, recomandare ignorata miercuri de Tamas, Rat si Radoi.

Daca in primele 25 de minute, portarul advers se remarca printr-o singura gafa, dand semne evidente de slabiciune, asa cum a facut austriacul Gspurning, nu trebuie asteptat minutul 70 pentru expedierea urmatorului sut pe spatiul portii.

Antrenorul nationalei, indiferent care va fi acela, va alege primul 11 in functie de evolutiile jucatorilor la echipele de club si performantele acestor echipe, nu dupa criterii fara nicio legatura cu business-ul in cauza (fotbalul jucat cu scopul de a castiga meciurile).

Noi inca mai glumim cand mingea sare altfel decat ne-am fi asteptat. In alte parti, lucrurile sunt tratate mult mai serios. Specialistii englezi au calculat ca economia tarii lor a suferit pierderi de pana la 2 mld. lire sterline (circa 2,7 mld. euro) din cauza ca Rooney si Gerard nu s-au calificat la Campionatul European din 2008.

Urmărește Daily Business pe Google News