- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro

Valentin, cel impus de reclama

15 Feb, 13:15 • Redactia DailyBusiness

Este incredibil cata putere are reclama! Iei o zi din an, sa zicem 14 februarie, si ii pui un nume, sa zicem „Valentine’s Day, Ziua Indragostitilor”.

O promovezi cu incapatanare, la fiecare sfarsit de iarna. In cativa ani, vei vedea ca acea zi a intrat deja in mentalul colectiv, spre satisfactia comerciantilor, care isi cresc puternic vanzarile in aceasta perioada.

La 14 februarie 2008, bucuresteni de ambe sexe au zburdat cu buchete de flori in brate prin tot orasul, invitandu-si partenerii de viata la cine romantice, pigmentate cu schimburi de cadouri.

Aceasta zi a fost mai profitabila pentru magazinele online decat sarbatorile de iarna. Retailerii clasici, la randul lor, au constatat un apetit-record al clientilor pentru produse ca lumanarele parfumate, dulciuri in forma de inimioara si tot felul de obiecte inscriptionate cu „te iubesc”.

Numai la magazinul Ikea din Baneasa (foto) au venit 8.000 de vizitatori. Spre comparatie, Sala Polivalenta din Parcul Tineretului are o capacitate de 5.600 de locuri.

Fara niciun pic de malitiozitate, remarc ca toata aceasta febra a cumparaturilor se produce pe 14 februarie, intr-o tara cu populatie declarata preponderent crestin-ortodoxa, religie care il sarbatoreste pe Sfantul Mucenic Valent(in) in ziua de 16 februarie. Si pe Sfantul Valentin la 30 iulie.

Cu multumiri ca ati citit pana la capat,
Valentin

Urmărește Daily Business pe Google News