Petrom va furniza carburant celor 4.000 de companii transportatoare membre ale organizatiei FORT. In baza unei conventii incheiate anterior, MOL face livrari pentru firmele din UNTRR, o alta asociatie a transportatorilor, care cuprinde 13.000 de firme.
Cele doua fraze de mai sus rezuma o stire aparuta vineri in DailyBusiness.ro.
Atunci, ce rost mai are articolul de pe acest blog? Cititorul grabit poate a omis sa faca legatura dintre informatia referitoare la Petrom (publicata la inceputul stirii, ca noutate) si cea in care apare concurentul MOL (inserata la finalul materialului, ca background).
Cand le va pune cap la cap, va observa o tactica tot mai des folosita in piata, deloc ilegala si nici macar imorala, dar care ingrasa conturile furnizorilor: cand ai marfa multa de vandut, nu te mai duce la fiecare client potential in parte, ci bate la o singura usa, aceea a unei federatii patronale. Acolo vei gasi oameni dispusi sa cumpere en-gros.
La fel s-a procedat si in campania de aderare la pensiile private, si ca si acolo, cel mai mult conteaza sa stii cum sa bati la usa, dar si cum sa alegi „casa”.