Acum aproape o luna, SkyEurope a demarat procedura de intrare sub protectia legii falimentului, cu scopul declarat de a se reorganiza. Cumparasem deja bilete la ei (doar pentru intoarcere) pentru o calatorie care urma sa aiba loc in cateva zile, asa ca am decis sa o fac cu speranta de a nu ramane la destinatie.
Am urmarit online timpul de sosire al curselor din zilele precedente si intarzierea era in medie de 4 ore. Aceasta se datora cel mai probabil faptului ca unele aeronave SkyEurope erau retinute la sol. In mod normal, chiar daca o cursa decoleaza cu intarziere, check-in-ul se inchide tot cu 40 de minute inainte de ora programata a plecarii. Astfel, eram deja pregatit sa astept 4 ore in aeroport, pana la plecarea avionului.
Insa, in ziua plecarii, surpriza: primesc un telefon de la SkyEurope prin care sunt anuntat ca se asteapta ca decolarea sa se faca cu aproximativ 4 ore intarziere, deci check-in-ul se va prelungi cu 4 ore. Prin urmare, in loc de a petrece 4 ore in aeroport, am avut inca 4 ore pentru a vizita Praga! M-a bucurat foarte mult acest telefon.
De data aceasta, SkyEurope mi-a aratat ca are grija de pasageri chiar si in conditiile in care are probleme financiare grave. Imi exprim astfel speranta ca reorganizarea SkyEurope sa fie un succes.