Mihail Berejan, noul interactive business development manager al agentiei TouchPoint – agentia de media al Scala JWT – se va ocupa de publicitate si strategii online pentru clientii agentiei.
Acesta si-a inceput cariera in presa la trustul MediaPro, unde a lucrat pentru Pro FM, iar in 2001 s-a mutat la agentia BV McCann Erickson ca account manager. Berejan a lucrat si pentru ING Bank NV Amsterdam unde, pe langa marketing, a facut si dezvoltare de produse retail.
Luana Bocai, noul head of strategic planning al agentiei, are 12 ani de experienta in industria de marketing si publicitate. Aceasta a mai lucrat pentru Scala JWT prin 1998, dar si pentru agentii ca D’Arcy, Young & Rubicam, Lowe, NextCap / Next Advertising si Scala JWT si clienti precum Unilever, P&G, Danone, Colgate-Palmolive, Coca-Cola, Unirea, Zaraza, Murfatlar, Banca Transilvania, The Money Channel, grupul Casa Noastra si SAB Miller.
Carmen Gheorghita, absolventa a Academiei de Muzica din Bucuresti, este noul PR director al agentiei si a fost investita in functie la 13 mai. Aceasta a mai ocupat functia de PR director al OTP Bank, activitate intrerupta inainte de venirea la Scala JWT.
Gheorghita a mai lucrat pentru trustul Media On, editorul revistei Banii Nostri, unde a ocupat functia de director al departamentului de organizare de evenimente.
Agentia Scala JWT, membra a grupului WPP – cel mai mare grup de comunicare din America de Nord, America de Sud, Europa, Africa de Nord si Orientul Mijlociu – si-a inceput activitatea in 1996 si este parte a retelei globale JWT, cea mai mare agentie de publicitate din Statele Unite, si cea de-a treia ca dimensiune in intreaga lume.