El a identificat patru dintre cele mai obisnuite greseli care apar in realizarea sectiunii „Cariere” de pe pagina de Internet a companiilor.
1. Folosirea unei adrese de e-mail generice. Oameniilor le place sa vorbeasca cu oameni. Compania isi va crea o imagine mai buna daca pune la dispozita candidatilor adresa directorului de HR sau a unui recruiter in locul [email protected]. Mai mult decat atat, pentru crearea unei legaturi si mai puternice poate fi atasata si o poza a celui care face recrutarea.
2. „Ascunderea” informatiilor importante. Cele mai folositoare si mai interesante informatii ar trebui sa apara in partea de sus, astfel incat utilizatorul sa le vada inainte de a derula pagina de Internet. De exemplu, joburile disponibile, nivelul de cariera pentru care se face recrutarea sau beneficiile. Se recomanda chiar ingrosarea sau sublinierea informatiilor care ar trebui sa-i atraga atentia utilizatorului.
3. Ignorarea nevoilor publicului tinta. Este important ca prin informatiile postate in sectiunea „Cariere” sa raspunzi nevoilor candidatilor care sunt vizati in procesul de recrutare. De exemplu, daca se cauta tineri absolventi, trebuie folosite fotografii cu oameni tineri si scoase in evidenta beneficii precum programul flexibil sau posibilitati de avansare. Daca, dimpotriva, se cauta persoane cu experienta, pozele trebuie sa fie potrivite, iar beneficiile care trebuie scoase in evidenta sunt asigurarea medicala sau contributia la un fond de pensii privat.
4. Abandonarea informatiilor in sectiunea FAQ (intrebari frecvente – n.r.). Informatiile relevante despre companie trebuie sa apara in mai multe sectiuni. In cazul in care o companie primeste prea des intrebari, inseamna ca informatiile deja existente nu sunt satisfacatoare pentru ceea ce vor ei sa stie. Sfatul specialistului este ca informatiile sa nu fie aglomerate in sectiunea FAQ, ci sa se actualizeze continutul site-ul pentru categoriile unde informatiile lipsesc.