Lasi munca din ultima clipa pe seama colegilor, cand ai putea evita acest lucru
Intotdeauna vor fi proiecte ce vor aparea in ultima clipa si nu trebuie sa fii colegul care lasa balta tot si nu-si asuma o parte din munca pana la ore mai tarzii. Risti sa fii considerat nepasator si dezorganizat.
Te plangi despre unii oameni, fara sa le spui direct ce problema ai
Cu totii am avut o frustrare descoperind ca un coleg se plange altora de ceva ce am facut, fara sa vorbeasca direct cu noi despre asta.
Cand vorbesti cu cineva direct, nu numai ca actionezi corect acordandu-i o sansa sa stie ce te deranjeaza si sa-ti raspunda, dar ai putea afla de asemenea informatii noi, pe baza carora vei privi lucrurile dintr-o alta perspectiva.
Imprastii negativitate
Sugestii, noi practici, tipul nou de pe hol – ii urasti pe toti si ai grija ca toata lumea sa stie.
Poate crezi ca-ti demonstrezi valoarea prin sublinierea de defecte tot timpul, dar daca gasesti greseli in fiecare sugestie, vei pierde din credibilitate, si in final colegii vor incerca sa te evite.
Iti prezinti viata personala la munca, in moduri care deranjeaza pe altii
Spre exemplu, o colega care da intr-una telefoane personale ce implica tipaturi si injuraturi la adresa persoanei de la celalalt capat al firului.
De asemenea, colega nu-si da seama ca toti cei din jurul ei sunt foarte enervati.
Esti permanent in defensiva
Te superi la cel mai mic apropo legat de faptul ca munca ta nu ar fi perfecta.
Ca rezultat, colegii vor petrece mai mult timp evitandu-te decat vorbind cu tine, pentru ca nu vor sa suporte caracterul tau dificil.