Afirmatia a fost facuta in conferinta „Sfarsitul publicitatii asa cum o stim”, din cadrul evenimentului „Zilele Biz”.
„Schimbarile constante din mediul politic, speculatiile aprinse din zona imobiliarelor sunt elemente care produc o cerere foarte ridicata de forta de munca, de noi servicii si produse, si reactii emergente fata de responsabilitatea sociala”, a explicat Garrison.
Ceea ce caracterizeaza studentului si viitorului angajat est-european si reprezinta o prioritate in lista de calitati a acestuia, este o mare disponibilitate pentru adaptarea la diferite medii, acest lucru venind pe fondul schimbarilor specifice tarii de provenienta.
Un alt aspect, pe care Garisson l-a remarcat in comportamentul viitorilor angajati educati la CEU Business School, este ca majoritatea prefera sa lucreze in oricare alte tari, insa nu in cea de provenienta.
„Majoritatea absolventilor CEU Business School aleg sa se angajaze in alte tari, evitand sa se intoarca in tara natala si datorita capacitatii foarte mari de adaptabilitate, multi dintre ei vor accepta sa se ocupe de mai multe proiecte, simultan”, a afirmat Paul Garrison.
Garrison este specialist in marketing, cu o experienta de peste 25 de ani in domeniu, timp in care a lucrat pentru companii ca Procter & Gamble, Coca-Cola, Ikea sau Sony si autor a mai multor lucrari de specialitate, printre care „Exponential Marketing”.
CEU Business School a fost fondata in anul 1988, fiind prima institutie educationala care a oferit programe de MBA de tip american in Europa Centrala si de Est.