Actiunile prioritare pe care salariatii le asteapta de la angajatorii lor raman si in 2008 instruirea, respectiv trainingul (pentru 65% dintre ei) si ajutorul, subventiile pentru concediu (pentru 58%).
In paralel, anumite aspecte fac obiectul unor asteptari mai importante. O crestere semnificativa se inregistreaza in asteptarile salariatilor referitoare la subventii pentru ingrijiri medicale (54% dintre salariati, fata de 50%, care isi exprimasera aceasta optiune in 2007), pentru rudele dependente (29%, fata de 21% in 2007) si pentru ingrijirea copiilor (25%, fata de 20% in 2007).
Realizatorii studiului sustin ca situatia la nivelul venitului nu are inca un impact radical asupra modului in care angajatii romani percep munca si situatia lor profesionala in general, insa anumite aspecte se fragilizeaza. Printre acestea, se numara conditiile de munca, timpul consacrat muncii si concilierea intre viata profesionala si viata privata.
Sentimentul de a consacra prea mult timp muncii este pronuntat in randul angajatilor romani, 43% dintre ei gandindu-se deseori ca dedica prea mult timp muncii lor, iar mai mult de o treime din angajatii romani afirma ca le este dificil sa concilieze viata profesionala si viata privata.
Potrivit studiului, fidelitatea angajatilor romani fata de angajatori risca sa se diminueze. 46% dintre angajatii romani afirma ca s-au gandit sa-si paraseasca actualul loc de munca.
Ancheta Accor Services- Ipsos Research a fost realizata printr-un chestionar online asupra unui esantion de 1.296 angajati romani in varsta de peste 18 ani.
Accor Services este unul dintre cei mai mari emitenti de tichete de beneficii extrasalariale, atat in Romania, cat si pe plan mondial. In Romania, peste 35 000 de companii si 1,5 milioane de salariati fosolesc tichetele emise de Accor Services, ca o componenta a pachetelor de beneficii si compensatii.
La nivel mondial, tichetele si solutiile Accor Services sunt utilizate de 430 000 de companii si 30 de milioane de persoane, in 40 de tari.