Studiul „Basics live” a fost realizat in 24 de limbi si s-a desfasurat timp de trei saptamani in cele 160 de locatii ale companiei.
„Scopul studiului a fost sa obtinem o imagine foarte clara despre ceea ce cred angajatii nostri despre cultura companiei in practica. In acelasi timp, conducerea a dorit sa primeasca semnale de directie si idei de imbunatatire continua in operatiunile companiei si munca zilnica” a explicat Heinz-Gerhard Wente, membru al Comitetului Executiv pe Resurse Umane.
Angajatii companiei au atras atentia asupra comunicarii interne din companie care necesita imbunatatiri. Ei sunt nemultumiti de prezentarea strategiei companiei si schimbul de informatii intre departamente.
Si angajatii Continental din Romania au avut posibilitatea de a-si exprima opinia asupra companiei. Angajatii de la ContiTech Romania SRL Timisoara si Continental Automotive Products au participat la studiu in proportie de 70%, iar cei ai Continental Automotive Systems din Sibiu, aproximativ 84%.
Salariatii Phoenix Romania din Carei au participat la studiu in proportie de 96%. „Din cei 395 de angajati care au luat parte la studiu, 296 sunt mandri de munca lor. 279 ar aplica din nou, in orice situatie. Aproape toti cei care au participat la studiu sunt de asemenea convinsi ca munca lor personala are un impact direct asupra calitatii produsului”, a declarat Matthias Anhalt, directorul fabricii.
Studiul a fost realizat de Universitatea Mannheim (Germania) in colaborare cu Continental.
Concernul Continental este furnizor mondial de sisteme, module si componente pentru mecanismele de rulare, electronice pentru vehicule, anvelope si elastomeri tehnici.
In anul 2006, grupul a realizat o cifra de afaceri de 14,9 miliarde de euro.